Dynamicznie rozwijający się rynek usług telekomunikacyjnych oraz wzrost wymagań stawianych dostawcom wymaga zastosowania zintegrowanego i elastycznego rozwiązania informatycznego. Aby sprostać dzisiejszym i przyszłym wymaganiom potrzebne jest wyspecjalizowane narzędzie, które zintegruje pracę służb technicznych, obsługi klienta, finansowych, zarządu, a równocześnie będzie stanowić wsparcie dla ludzi pracujących w terenie przy obsłudze klientów.

Opis rozwiązania

Schomberg SysBerg.TeleS to opracowany przez nas system dla dostawców wszelkiego rodzaju usług telekomunikacyjnych. System powstał na bazie kilkunastoletnich doświadczeń naszej firmy w tworzeniu systemów dla telewizji kablowych i dostawców internetu.

System SysBerg.TeleS daje pracownikom dostęp do bazy klientów, planowania i obsługi zdarzeń serwisowych, danych o wykupionych przez klientów usługach, płatnościach i używanych urządzeniach. Integracja z zewnętrznymi platformami dystrybucji usług (telefonia, VoIP, MVNO, telewizja analogowa i cyfrowa, internet, wydruki masowe) pozwala na ich obsługę w jednym i jednolitym interfejsie użytkownika.

Moduł mobilny SysBerg.MobiS daje możliwość monitorowania pozycji pracowników w terenie i postępu prac.

Jesteśmy producentem systemu więc zaletą naszego rozwiązania jest możliwość integracji z dowolnymi systemami zewnętrznymi działającymi w firmie.

Elektroniczne archiwum dokumentów i potwierdzanie przez klienta wykonania usługi lub zamówienia nowych usług odręcznym podpisem bezpośrednio na ekranie urządzenia mobilnego, ogranicza konieczność posiadania papierowych dokumentów, co przyspiesza obsługę i oszczędza materiały eksploatacyjne, energię oraz ogranicza koszty obsługi.

Korzyści

Dlaczego warto wybrać system Schomberg SysBerg.TeleS ?

Nowoczesność

  • Łatwa i intuicyjna obsługa
  • Możliwa integracja z innymi systemami
  • Trójwarstwowa architektura systemu
  • Moduł dla pracowników mobilnych

Bezpieczeństwo

  • Zabezpieczenie dostępu do aplikacji
  • Przetwarzanie danych na serwerach bazodanowych
  • Monitorowanie położenia urządzeń i pracowników
  • Szyfrowanie danych

Mobilność

  • Korzystanie z aplikacji w dowolnym miejscu
  • Dostęp do pozycji na mapie i uruchamianie nawigacji do klienta
  • Szybki dostęp do informacji o kontrahencie, historii transakcji, płatności, danych o urządzeniach i usługach

Korzyści dla firmy

  • Oszczędność czasu dzięki dostępowi do danych z każdego miejsca
  • Obniżenie kosztów dzięki eliminacji dokumentów papierowych
  • Integracja z innymi systemami
  • Jednolity interfejs użytkownika
  • Rozbudowany moduł raportowania i analiz

Podstawowe funkcje

Dostęp do danych

Dostępny jest podgląd konta kontrahenta w systemie, czyli aktywnych usług, posiadanych urządzeń, wystawionych faktur, płatności, salda w rozrachunkach z klientem.

Zarządzanie zasobami sprzętowymi

Ewidencja wszystkich posiadanych przez firmę zasobów sprzętowych służących obsłudze abonenta (modemy, karty dostępowe, dekodery itp.) jak też pozostałego majątku. System pozwala na komunikację z urządzeniami i sterowanie nimi.

Obsługa sprzedaży

Automatyczne wystawianie i drukowanie faktur. Możliwość elektronicznej wysyłki dokumentów do zewnętrznego centrum wydruków masowych.

Rozrachunki

Przyjmowanie wpłat w kasie. Komunikacja z systemem bankowości elektronicznej i pobieranie informacji o wpłatach. Obsługa polecenia zapłaty i wyciągów elektronicznych.

Windykacja

Całkowicie automatyczny proces windykacji. Generowanie wezwań do zapłaty, kontrola reakcji abonenta na wezwanie. Automatyczne włączanie i wyłączanie dostępu do usług (telewizja cyfrowa, internet) w reakcji na stan zadłużenia abonenta.

Telewizja cyfrowa

Ewidencja sprzętu. Zarządzanie dostępem do usług na karcie abonenta. Zarządzanie kanałami. Wiadomości tekstowe. Współpraca z systemami zewnętrznymi (np. Conax, CryptoGuard).

Telefonia

Integracja z systemami taryfikacyjnymi. Import bilingów.

Zlecenia serwisowe

Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Zarządzający działem ma możliwość przypisywania zgłoszeń serwisowych do pracowników. Informacja o zgłoszeniu pojawia się na mobilnym urządzeniu pracownika. Moduł monitoringu pozwala śledzić pozycje pracowników i przypisywać zlecenia do najbliżej położonych osób. Kontrola czasu pracy. Na bieżąco jest też dostępny podgląd rzeczywistego wykonania zadań w stosunku do planu.

Komunikacja

Wysyłanie informacji do klienta za pomocą e-mail, SMS. Dystrybucja faktur, ofert, dokumentów promocyjnych i okolicznościowych. Integracja z usługą Envelo Poczty Polskiej.

Internetowy portal abonencki

Publikacja na serwerze www informacji o usługach, wystawionych fakturach, płatnościach, saldzie. Możliwość zgłaszania usterek przez formularz internetowy.

Aplikacja mobilna

Dostęp do systemu z dowolnego miejsca dla pracowników mobilnych służb technicznych i przedstawicieli handlowych. Potwierdzanie przez klienta wykonania usług lub zakupów podpisem na ekranie

Jednolity interfejs

Moduł monitoringu i zarządzania

Zarządzanie sprzętem

Planowanie czasu pracy

Dlaczego wybrać SysBerg.TeleS ?

  • Szybkie uruchomienie projektu
  • Łatwość obsługi
  • Duże możliwości konfiguracji i dostosowania do potrzeb klienta
  • Integracja z innymi systemami zewnętrznymi
  • Wieloletnie doświadczenie pracowników Schomberg Polska
  • Ciągły rozwój aplikacji