Użytkownicy mają możliwość podglądu i edycji danych kontrahenta. Dostępny jest podgląd konta kontrahenta w systemie, czyli aktywnych usług, posiadanych urządzeń, wystawionych faktur, płatności, salda w rozrachunkach z klientem. Dzięki integracji z systemem mobilnym następuje zwiększenie wydajności przedstawicieli handlowych i znaczne ograniczenie korespondencji i wydruków. Możliwość modyfikacji danych bezpośrednio podczas wizyty u klienta sprawia, że centralna baza danych systemu zawiera zawsze aktualne informacje.
Przyjmowanie wpłat w kasie. Komunikacja z systemem bankowości elektronicznej i pobieranie informacji o wpłatach. Obsługa polecenia zapłaty i wyciągów elektronicznych.
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Zarządzający działem ma możliwość przypisywania zgłoszeń serwisowych do pracowników. Informacja o zgłoszeniu pojawia się na mobilnym urządzeniu pracownika. Moduł monitoringu pozwala śledzić pozycje pracowników i przypisywać zlecenia do najbliżej położonych osób. Kontrola czasu pracy. Na bieżąco jest też dostępny podgląd rzeczywistego wykonania zadań w stosunku do planu.
Integracja z systemami taryfikacyjnymi. Import bilingów.
Ewidencja sprzętu. Zarządzanie dostępem do usług na karcie abonenta. Zarządzanie kanałami. Wiadomości tekstowe. Współpraca z systemami zewnętrznymi (np. Conax, CryptoGuard).
Wysyłanie informacji do klienta za pomocą e-mail, SMS. Dystrybucja faktur, ofert, dokumentów promocyjnych i okolicznościowych. Integracja z usługą Envelo Poczty Polskiej.
Publikacja na serwerze www informacji o usługach, wystawionych fakturach, płatnościach, saldzie. Możliwość zgłaszania usterek przez formularz internetowy.