Daje pracownikom mobilnym dostęp do głównej bazy danych z urządzenia w dowolnym miejscu. Użytkownicy mają możliwość podglądu i edycji danych kontrahenta. Dostępny jest podgląd konta kontrahenta w systemie, czyli aktywnych usług, posiadanych urządzeń, wystawionych faktur, płatności, salda w rozrachunkach z klientem. Dzięki integracji z systemem back-end funkcjonującym w biurze następuje zwiększenie wydajności przedstawicieli handlowych i znaczne ograniczenie korespondencji i wydruków. Dzięki możliwości modyfikacji danych u klienta , centralna baza danych systemu zawiera zawsze aktualne informacje.
Zarządzający działem ma możliwość przypisywania zgłoszeń serwisowych do pracowników. Informacja o zgłoszeniu pojawia się na mobilnym urządzeniu pracownika. Moduł monitoringu pozwala śledzić pozycje pracowników i przypisywać zlecenia do najbliżej położonych osób. Na bieżąco jest też dostępny podgląd rzeczywistego wykonania zadań w stosunku do planu. Pracownicy mobilni mają też możliwość rejestracji nowych wizyt w systemie podczas realizacji zlecenia u kontrahenta. Pracownicy działu sprzedaży mogą mieć w ten sam sposób ustalony plan wizyt u klientów, lub samodzielnie rejestrować potencjalnych i nowych kontrahentów.
Plan wizyt może być monitorowany i modyfikowany centralnie, a każdy z pracowników mobilnych raportuje na bieżąco gdzie i co robi. Na konsoli w module zarządzania jest dostęp do historii i listy aktualnie wykonywanych zleceń. Zadania zakończone zmieniają od razu kolor i pozycję na liście.
Urządzenia mobilne na bieżąco raportują swoją pozycję na podstawie sygnału GPS lub sieci komórkowej i bezprzewodowej. Pozycja jest zapisywana w centralnej bazie danych i umożliwia upoważnionej osobie (najczęściej kierującemu działem) podgląd aktualnej pozycji wybranego lub wszystkich pracowników, podgląd przejechanej trasy, miejsca postoju, nałożenie trasy na lokalizacje zaplanowanych wizyt u klientów, wyszukanie pracownika najbliższego podanemu adresowi.
Zaplanowane wizyty i zlecenia serwisowe są dostępne na urządzeniu mobilnym pracownika. Pracownik może je filtrować i wybierać według wielu kryteriów planując na przykład pracę na kolejne dni. Stały dostęp do planu pracy pozwala ograniczyć konieczność powrotu do firmy po nowe zlecenia i komunikacji telefonicznej.