Dynamicznie rozwijający się rynek usług telekomunikacyjnych oraz wzrost wymagań stawianych dostawcom wymaga zastosowania zintegrowanego i elastycznego rozwiązania informatycznego. Aby sprostać dzisiejszym i przyszłym wymaganiom potrzebne jest wyspecjalizowane narzędzie, które zintegruje pracę służb technicznych, obsługi klienta, finansowych, zarządu, a równocześnie będzie stanowić wsparcie dla ludzi pracujących w terenie przy obsłudze klientów.
Schomberg SysBerg.TeleS to opracowany przez nas system dla dostawców wszelkiego rodzaju usług telekomunikacyjnych. System powstał na bazie kilkunastoletnich doświadczeń naszej firmy w tworzeniu systemów dla telewizji kablowych i dostawców internetu.
System SysBerg.TeleS daje pracownikom dostęp do bazy klientów, planowania i obsługi zdarzeń serwisowych, danych o wykupionych przez klientów usługach, płatnościach i używanych urządzeniach. Integracja z zewnętrznymi platformami dystrybucji usług (telefonia, VoIP, MVNO, telewizja analogowa i cyfrowa, internet, wydruki masowe) pozwala na ich obsługę w jednym i jednolitym interfejsie użytkownika.
Moduł mobilny SysBerg.MobiS daje możliwość monitorowania pozycji pracowników w terenie i postępu prac.
Jesteśmy producentem systemu więc zaletą naszego rozwiązania jest możliwość integracji z dowolnymi systemami zewnętrznymi działającymi w firmie.
Elektroniczne archiwum dokumentów i potwierdzanie przez klienta wykonania usługi lub zamówienia nowych usług odręcznym podpisem bezpośrednio na ekranie urządzenia mobilnego, ogranicza konieczność posiadania papierowych dokumentów, co przyspiesza obsługę i oszczędza materiały eksploatacyjne, energię oraz ogranicza koszty obsługi.
Dlaczego warto wybrać system Schomberg SysBerg.TeleS ?
Dostępny jest podgląd konta kontrahenta w systemie, czyli aktywnych usług, posiadanych urządzeń, wystawionych faktur, płatności, salda w rozrachunkach z klientem.
Ewidencja wszystkich posiadanych przez firmę zasobów sprzętowych służących obsłudze abonenta (modemy, karty dostępowe, dekodery itp.) jak też pozostałego majątku. System pozwala na komunikację z urządzeniami i sterowanie nimi.
Automatyczne wystawianie i drukowanie faktur. Możliwość elektronicznej wysyłki dokumentów do zewnętrznego centrum wydruków masowych.
Przyjmowanie wpłat w kasie. Komunikacja z systemem bankowości elektronicznej i pobieranie informacji o wpłatach. Obsługa polecenia zapłaty i wyciągów elektronicznych.
Całkowicie automatyczny proces windykacji. Generowanie wezwań do zapłaty, kontrola reakcji abonenta na wezwanie. Automatyczne włączanie i wyłączanie dostępu do usług (telewizja cyfrowa, internet) w reakcji na stan zadłużenia abonenta.
Ewidencja sprzętu. Zarządzanie dostępem do usług na karcie abonenta. Zarządzanie kanałami. Wiadomości tekstowe. Współpraca z systemami zewnętrznymi (np. Conax, CryptoGuard).
Integracja z systemami taryfikacyjnymi. Import bilingów.
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Zarządzający działem ma możliwość przypisywania zgłoszeń serwisowych do pracowników. Informacja o zgłoszeniu pojawia się na mobilnym urządzeniu pracownika. Moduł monitoringu pozwala śledzić pozycje pracowników i przypisywać zlecenia do najbliżej położonych osób. Kontrola czasu pracy. Na bieżąco jest też dostępny podgląd rzeczywistego wykonania zadań w stosunku do planu.
Wysyłanie informacji do klienta za pomocą e-mail, SMS. Dystrybucja faktur, ofert, dokumentów promocyjnych i okolicznościowych. Integracja z usługą Envelo Poczty Polskiej.
Publikacja na serwerze www informacji o usługach, wystawionych fakturach, płatnościach, saldzie. Możliwość zgłaszania usterek przez formularz internetowy.
Dostęp do systemu z dowolnego miejsca dla pracowników mobilnych służb technicznych i przedstawicieli handlowych. Potwierdzanie przez klienta wykonania usług lub zakupów podpisem na ekranie
Jednolity interfejs |
Moduł monitoringu i zarządzania |
Zarządzanie sprzętem |
Planowanie czasu pracy |
Dlaczego wybrać SysBerg.TeleS ?
|