Daje pracownikom mobilnym dostęp do głównej bazy danych z urządzenia w dowolnym miejscu. Użytkownicy mają możliwość podglądu i edycji danych kontrahenta. Dostępny jest podgląd konta kontrahenta w systemie, czyli aktywnych usług, posiadanych urządzeń, wystawionych faktur, płatności, salda w rozrachunkach z klientem. Dzięki integracji z systemem back-end funkcjonującym w biurze następuje zwiększenie wydajności przedstawicieli handlowych i znaczne ograniczenie korespondencji i wydruków. Dzięki możliwości modyfikacji danych u klienta , centralna baza danych systemu zawiera zawsze aktualne informacje.
Zarządzający działem ma możliwość przypisywania zgłoszeń serwisowych do pracowników. Informacja o zgłoszeniu pojawia się na mobilnym urządzeniu pracownika. Moduł monitoringu pozwala śledzić pozycje pracowników i przypisywać zlecenia do najbliżej położonych osób. Na bieżąco jest też dostępny podgląd rzeczywistego wykonania zadań w stosunku do planu. Pracownicy mobilni mają też możliwość rejestracji nowych wizyt w systemie podczas realizacji zlecenia u kontrahenta. Pracownicy działu sprzedaży mogą mieć w ten sam sposób ustalony plan wizyt u klientów, lub samodzielnie rejestrować potencjalnych i nowych kontrahentów.
Plan wizyt może być monitorowany i modyfikowany centralnie, a każdy z pracowników mobilnych raportuje na bieżąco gdzie i co robi. Na konsoli w module zarządzania jest dostęp do historii i listy aktualnie wykonywanych zleceń. Zadania zakończone zmieniają od razu kolor i pozycję na liście.
Urządzenia mobilne na bieżąco raportują swoją pozycję na podstawie sygnału GPS lub sieci komórkowej i bezprzewodowej. Pozycja jest zapisywana w centralnej bazie danych i umożliwia upoważnionej osobie (najczęściej kierującemu działem) podgląd aktualnej pozycji wybranego lub wszystkich pracowników, podgląd przejechanej trasy, miejsca postoju, nałożenie trasy na lokalizacje zaplanowanych wizyt u klientów, wyszukanie pracownika najbliższego podanemu adresowi.
Zaplanowane wizyty i zlecenia serwisowe są dostępne na urządzeniu mobilnym pracownika. Pracownik może je filtrować i wybierać według wielu kryteriów planując na przykład pracę na kolejne dni. Stały dostęp do planu pracy pozwala ograniczyć konieczność powrotu do firmy po nowe zlecenia i komunikacji telefonicznej.
Użytkownik ma dostęp do aktualnej oferty sprzedawanych produktów. Może dodawać zamówienia klienta bezpośrednio na urządzeniu mobilnym.
Po zakończeniu wykonywania zlecenia serwisowego lub sprzedaży pracownik może od razu uzyskać pisemne potwierdzenie wykonania od klienta bezpośrednio na ekranie urządzenia.
Aplikacja pozwala na nawiązanie połączenia telefonicznego bezpośrednio z ekranu danych kontrahenta lub listy zadań. Pozwala to na szybki kontakt z kolejnym klientem z listy. W ten sam sposób inicjuje się wysłanie poczty elektronicznej do klienta.
Bezpośrednio z ekranu danych kontrahenta lub listy zadań może być wywołana aplikacja nawigacyjna. Pozwala to na szybkie planowanie trasy bez konieczności wpisywania adresu do aplikacji nawigacyjnej. System sam przekazuje do niej dane adresowe kontrahenta.