Użytkownicy mają możliwość podglądu i edycji danych kontrahenta. Dostępny jest podgląd konta kontrahenta w systemie, czyli aktywnych usług, posiadanych urządzeń, wystawionych faktur, płatności, salda w rozrachunkach z klientem. Dzięki integracji z systemem mobilnym następuje zwiększenie wydajności przedstawicieli handlowych i znaczne ograniczenie korespondencji i wydruków. Możliwość modyfikacji danych bezpośrednio podczas wizyty u klienta sprawia, że centralna baza danych systemu zawiera zawsze aktualne informacje.
Ewidencja wszystkich posiadanych przez firmę zasobów sprzętowych służących obsłudze abonenta (modemy, karty dostępowe, dekodery itp.) jak też pozostałego majątku. System pozwala na komunikację z urządzeniami i sterowanie nimi.
Automatyczne wystawianie i drukowanie faktur. Możliwość elektronicznej wysyłki dokumentów do zewnętrznego centrum wydruków masowych.
Przyjmowanie wpłat w kasie. Komunikacja z systemem bankowości elektronicznej i pobieranie informacji o wpłatach. Obsługa polecenia zapłaty i wyciągów elektronicznych.
Całkowicie automatyczny proces windykacji. Generowanie wezwań do zapłaty, kontrola reakcji abonenta na wezwanie. Automatyczne włączanie i wyłączanie dostępu do usług (telewizja cyfrowa, internet) w reakcji na stan zadłużenia abonenta.
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Zarządzający działem ma możliwość przypisywania zgłoszeń serwisowych do pracowników. Informacja o zgłoszeniu pojawia się na mobilnym urządzeniu pracownika. Moduł monitoringu pozwala śledzić pozycje pracowników i przypisywać zlecenia do najbliżej położonych osób. Kontrola czasu pracy. Na bieżąco jest też dostępny podgląd rzeczywistego wykonania zadań w stosunku do planu.
Integracja z systemami taryfikacyjnymi. Import bilingów.
Ewidencja sprzętu. Zarządzanie dostępem do usług na karcie abonenta. Zarządzanie kanałami. Wiadomości tekstowe. Współpraca z systemami zewnętrznymi (np. Conax, CryptoGuard).
Wysyłanie informacji do klienta za pomocą e-mail, SMS. Dystrybucja faktur, ofert, dokumentów promocyjnych i okolicznościowych. Integracja z usługą Envelo Poczty Polskiej.
Publikacja na serwerze www informacji o usługach, wystawionych fakturach, płatnościach, saldzie. Możliwość zgłaszania usterek przez formularz internetowy.
Rozbudowany system raportowania z graficznym interfejsem pozwalającym użytkownikowi projektować wygląd generowanych dokumentów. Możliwość wyeksportowania wyników do dowolnego formatu, na przykład do arkusza kalkulacyjnego lub HTML.