Z SYSBERG.MOBIS SPRAWNIEJ
OBSŁUŻYSZ KLIENTÓW
I OBNIŻYSZ KOSZTY TEJ OBSŁUGI

MobiS to nowoczesna aplikacja dla pracowników służb technicznych, serwisu i przedstawicieli handlowych. Wspiera pracowników w codziennych czynnościach, automatyzuje i przyspiesza procesy.

Aplikacja SysBerg.MobiS daje pracownikom mobilnym dostęp do bazy klientów, zaplanowanych zdarzeń serwisowych, danych o wykupionych przez klientów usługach, płatnościach i używanych urządzeniach. Dzięki ciągłej pracy online i połączeniu z główną bazą danych istnieje możliwość monitorowania pozycji pracowników, postępu prac, jak również przesyłania na urządzenie pracownika informacji o nowych zdarzeniach i wizytach. Stałe monitorowanie pozycji pracowników pozwala na szybkie wyszukanie osoby znajdującej się najbliżej awarii lub klienta, co pozwala na znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenie i ograniczenie kosztów obsługi.
Zaletą naszego rozwiązania jest możliwość integracji z dowolnymi systemami zarządzania relacjami z klientami i abonentami (SMS, CRM). W połączeniu ze znanym i sprawdzonym systemem SysBerg.Teles aplikacja stanowi kompletne rozwiązanie dla zarządzania służbami mobilnymi, szczególnie z branży telekomunikacyjnej.
Dzięki potwierdzaniu przez klienta wykonania usługi lub zamówienia nowych usług odręcznym podpisem bezpośrednio na ekranie urządzenia, ogranicza się konieczność posiadania papierowych dokumentów, co przyspiesza obsługę i oszczędza materiały eksploatacyjne, energię oraz ogranicza koszty obsługi.


Nowoczesność


  • Popularny system operacyjny Android
  • Łatwa i intuicyjna obsługa
  • Duży wybór urządzeń mobilnych (tablety i smartfony)
  • Możliwa integracja z innymi systemami

Bezpieczeństwo


  • Zabezpieczenie dostępu do aplikacji
  • Przetwarzanie danych na serwerach bazodanowych
  • Monitorowanie położenia urządzeń i pracowników
  • Szyfrowanie danych

Mobilność


  • Korzystanie z aplikacji w dowolnym miejscu
  • Dostęp do pozycji na mapie i uruchamianie nawigacji do klienta
  • Szybki dostęp do informacji o kontrahencie, historii transakcji, płatności, danych o urządzeniach i usługach

Korzyści dla firmy


  • Oszczędność czasu dzięki dostępowi do danych z każdego miejsca
  • Obniżenie kosztów dzięki eliminacji dokumentów papierowych
  • Zmniejszenie kosztów paliwa i samochodów przez przydzielanie zadań najbliżej położonym pracownikom

FUNKCJE APLIKACJI

Konto klienta


Daje pracownikom mobilnym dostęp do głównej bazy danych z urządzenia w dowolnym miejscu. Użytkownicy mają możliwość podglądu i edycji danych kontrahenta.
Dostępny jest podgląd konta kontrahenta w systemie, czyli aktywnych usług, posiadanych urządzeń, wystawionych faktur, płatności, salda w rozrachunkach z klientem.

Więcej ...

Saldo klienta


Podgląd aktualnego salda w rozliczeniach z klientem. Przegląd wystawionych faktur i przyjętych wpłat. Dane te są dostępne na koncie klienta w trakcie wizyty.

Więcej ...

Rejestracja wizyt u klienta


Pracownicy podczas rejestrują przebieg wizyty u klienta na formularzu na ekranie urządzenia mobilnego.
Klient może potwierdzić wykonanie zlecenia lub zamówienie podpisem bezpośrednio na ekranie.

Więcej ...

Kalendarz i planowanie wizyt


Użytkownicy mają możliwość przypisywania wizyt u klienta do pracowników. Informacja o wizycie pojawia się na mobilnym urządzeniu pracownika. Moduł monitoringu pozwala śledzić pozycje pracowników i przypisywać zlecenia do najbliżej położonych osób. Pracownicy mobilni sami też mogą rejestrować i planować nowe wizyty.

Więcej ...

Zarządzanie i monitoring


Plan wizyt może być monitorowany i modyfikowany centralnie, a każdy z pracowników mobilnych raportuje na bieżąco gdzie i co robi. Na konsoli w module zarządzania jest dostęp do historii i listy aktualnie wykonywanych zleceń. Zadania zakończone zmieniają od razu kolor i pozycję na liście.

Więcej ...

Lokalizacja


Urządzenia mobilne na bieżąco raportują swoją pozycję na podstawie sygnału GPS lub sieci komórkowej i bezprzewodowej. Pozycja jest zapisywana w centralnej bazie danych i umożliwia upoważnionej osobie (najczęściej kierującemu działem) podgląd aktualnej pozycji wybranego lub wszystkich pracowników, podgląd przejechanej trasy, miejsca postoju, nałożenie trasy na lokalizacje zaplanowanych wizyt u klientów, wyszukanie pracownika najbliższego podanemu adresowi.

Więcej ...

Nawigacja


Bezpośrednio z ekranu danych kontrahenta lub listy zadań może być wywołana aplikacja nawigacyjna. Pozwala to na szybkie planowanie trasy bez konieczności wpisywania adresu do aplikacji nawigacyjnej. System sam przekazuje do niej dane adresowe kontrahenta.

Więcej ...

Komunikacja


Aplikacja pozwala na nawiązanie połączenia telefonicznego bezpośrednio z ekranu danych kontrahenta lub listy zadań. Pozwala to na szybki kontakt z kolejnym klientem z listy. W ten sam sposób inicjuje się wysłanie poczty elektronicznej do klienta.

Więcej ...

Dlaczego warto nas wybrać ?

Wieloletnie doświadczenie
Mamy już kilkanaście lat doświadczeń w produkcji i wdrażaniu aplikacji.
Ciągły rozwój
Cały czas rozwijamy nasze produkty odpowiadając na potrzeby i sugestie klientów.
Dostosowanie do indywidualnych potrzeb
Elastycznie i szybko reagujemy na sugestie klientów i prośby o dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb.
Integracja z innymi systemami
Współpraca z SysBerg.TeleS i dowolnym używanym przez klienta systemem zewnętrznym np. finansowo-księgowym. Możemy stworzyć interfejs do dowolnego posiadanego przez klienta systemu.
Znane środowisko i łatwość obsługi
Aplikacja działa w najpopularniejszym na świecie systemie Android, korzystając ze standardowych narządzi i wyglądu.
Szybkie uruchomienie
Bez pośredników. Jesteśmy producentem systemu, dlatego sprawnie prowadzimy wdrożenie i dostosowanie do istniejącego środowiska.

NASI KLIENCI

Więcej informacji? Skontaktuj sie!